آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»املاک»دكوراسيون»ایده های جدید طراحی دکوراسیون پذیرایی در
ایده های جدید طراحی دکوراسیون پذیرایی در-pic1

ایده های جدید طراحی دکوراسیون پذیرایی در

ایده های جدید طراحی دکوراسیون پذیرایی در سال ۲۰۱۶

با شروع سال جدید افراد تمایل دارند طراحی دکوراسیون خود را تغییر داده و فضای تازه و بکری ایجاد کنند. این تغییرات ممکن است تغییراتی اساسی باشند مثل رنگ کردن دیوارها، خرید مبلمان و…یا تنها تعویض و نو کردن وسایل دکوری و تزئینی باشند. افراد در خرید و تهیه ی وسایل دکوری و تزئینی سعی می کنند وسایلی منحصربه فرد و شیکی انتخاب کنند که با آن ها دکوراسیونی جذاب و بدیعی ایجاد کنند. افراد اغلب دنبال این هستند که بدانند گرایش های متداول هر سال چیست؟ چه نوع طراحی هر سال مد می شود تا دکوری های شان را مطابق با آن تهیه کنند. با پویانو همراه باشید تا ایده های تزئینی که در سال ۲۰۱۶ پرطرفدار و مرسوم شده اند را به شما معرفی کنیم.

امروز قصد داریم نگاهی به گرایش های رایج در تزئینات و دکوراسیون پذیرایی در سرتاسر جهان در سال جاری بیندازیم. بعضی از این گرایش ها ایده های قبل از سال ۲۰۱۶ را توسعه دادند و برخی دیگر امسال توسط رهبران صنایع و طراحان در سراسر جهان تعریف شده اند. صاحبخانه های خلاق از ایده های جدید استقبال می کنند و آن ها را در طراحی منزلشان اعمال می کنند چرا که می خواهند خانه ای با نمای شیک و خاص داشته باشد. اگر شما قصد دارید دکوراسیون پذیرایی تان را عوض کنید و همچنین می خواهید آن را مطابق با مد روز طراحی کنید ایده های زیر را دنبال کنید.

انتخاب سبک طراحی

انتخاب سبک طراحی به طور فزاینده ای در حال تبدیل شدن به یک انتخاب شخصی است تا توجه به پارامترهای تعریف شده برای طراحی خانه های مدرن و در سال ۲۰۱۶ گسترش اتاق های پذیرایی را می بینیم که توسط طراحان بومی و یا صاحبخانه ها به صورت اختصاصی طراحی شده اند که در آن از ترکیب دو یا سه سبک شخصی استفاده کرده اند. در حالی که موج سبک هایی مانند صنعتی و اسکاندیناوی در اکثر خانه های سراسر جهان ادامه دارد تا با متاثر شدن از جذابیت های گرمسیری و الگوهای با نشاط طراحی های بدیع و جالب توجهی ارائه دهند.
http://pooyano.com/


آگهی دهنده: پویانو
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - دكوراسيون در تهران
آدرس: همت غرب – بلوار دهکده المپیک ، چهارراه زیبادشت ، نبش مرودشت جنوبی ، ساختمان پویانو
به روز شده در:۱۳۹۵/۸/۲۴
بازدید: 186 بار
ایمیل: