آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»املاک»دكوراسيون»طراحی،ساخت و اجرای باربکیو و آتشدان
طراحی،ساخت و اجرای باربکیو و آتشدان -pic1

طراحی،ساخت و اجرای باربکیو و آتشدان

((طراحی،ساخت و اجرای باربکیو و آتشدان در باغ و باغچه))
گروه مهندسین سایت مسکن صناعی با فعالیت در زمینه طراحی و محوطه سازی باغ ویلاها با بیش از دو دهه تجربه و سابقه کار در مناطق مختلف شهر تهران، منطقه یک و دو تهران و لواسانات و غرب تهران مانند شهریار و ملارد , رویای شما را برای بهبود فضای ویلای شما محقق میکند.
با توجه به حضور یک مهندس فوق لیسانس کشاورزی کار آشنا و آگاه از دانش کشاورزی و علم سازگاری گل و گیاه در مناطق مختلف آب و هوایی دراین گروه بهترین فضاسازی،گلکاری و درختکاری را می توان برای باغ و باغچه خود محقق کرد.
ساخت باربیکیو:
باربیکیو ها که در محل ساخته می شوند با توجه به نیاز کار فرما از نظر نوع ، اندازه و شکل،درآنها از مصالحی مانند آجر نسوز ، سیمان ، سنگ ، سفال و... استفاده می گردد. این باربیکیو ها می توانند سینک و اجاق گاز را نیز دارا باشند
باربیکیو، حس خوب طبخ یک کباب عالی و یا غذای لذیذ را در فضای باز فراهم می آورد.
ساخت آتشدان:
چهار عنصر اصلی در طبیعت شامل آب آتش هوا و خاک همواره برای انسان ها از نقش مهمی برخوردار بوده است. از جمله نیاز به آتش که روشنی بخش و گرما بخش منازل بوده بنابر این تقدس جنبه ی بیشتری را به خود گرفته است و خاموشی آن مساوی است با خاموشی گرما و نور منزلتان.
گروه طراحان و مهندسین صناملک با تاکید بر این عنصر طبیعت در بحث نورپردازی ,محوطه سازی و فضای سبز, این روشنایی را با طراحی انواع آتشکده های سنتی و مدرن برای محیط ملکتان به ارمغان می آورند.
برای بازدید از نمومه کارهای قبلی و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید:
09127661066


آگهی دهنده: sanamelk
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - شهریار - دكوراسيون در شهریار
آدرس: شهریار-میدان شهید صیاد شیرازی-پایینتر از قصر داریوش-سایت مسکن صناعی
قیمت: مشاهده در sanamelk.com
به روز شده در:۱۳۹۵/۱۲/۲۷
بازدید: 395 بار
ایمیل: