آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»املاک»دكوراسيون»طراحی واجرای دکوراسیون داخلی مدرن و کلاس
طراحی واجرای دکوراسیون داخلی مدرن و کلاس-pic1

طراحی واجرای دکوراسیون داخلی مدرن و کلاس

شرکت معماری تکین طرح در سال ۱۳۸5 با زمینه فعالیت معماری و معماری داخلی تاسیـس گردید. در همین مدت حسن نظـر کارفرمایـان معتبر و قابلیت های خاص همکاران مجموعه باعث خلق کارهای متفاوتی گردید.
شرکت معماری تکین طرح امیدوار است با نوآوری در طراحـی، توجه به جزئیات، نحوه ارائه و اجرای خاص در کار های خود ارتباط گمگشته میان معمـاری و طراحی داخلی را در معماری های کشورمـان ایران بیش از پیش فراهـم نماید.
در پروسه گذر از ایده و رسیدن به فرم، ساختار طراحی خود را در چندین مرحله بنا نهادیم. مرحله اول، فازمطالعاتی طرح می باشد. شالوده اصلی کارمان را ایده تشکیل میدهد که جهت دهنده اصلی به فعالیت هایمان می باشد و چکیده ای است ازمطالعات و بررسی ها و خواسته های کارفرما. درفاز اول روند شکل گیری فرم و عینی کردن ذهنیتمان از امکانات روز و نرم افزارهای نوین بهره می گیریم. درفاز دوم و در راستای نزدیک شدن به مرحله اجرای پروژه، نقشه هایی با جزئیات دقیق تهیه می شود و در نهایت در فاز اجرایی نیروهای متخصص مراحل اجرایی شدن طرح را نظارت می کنند.
با حضور بیش از یک دهه در عرصه معماری توانمندی ها و استعدادهای خود را به نمایش گذاشتیم و فعالیت هایمان را در زمینه های مختلفی همچون طراحی معماری، طراحی داخلی و طراحی فضای سبز توسعه بخشیدیم .
• شماره تماس: 09145815600 - 04135570543

آدرس: تبریز


آگهی دهنده: تکین طرح
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان آذربایجان شرقی - تبریز - دكوراسيون در تبریز
آدرس: تبریز
قیمت: 1
به روز شده در:۱۳۹۹/۵/۲۷
بازدید: 541 بار
ایمیل: