آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»املاک»دكوراسيون»سقف کشسان مقاوم در اصفهان با مقرون به صر
سقف کشسان مقاوم در اصفهان با مقرون به صر-pic1

سقف کشسان مقاوم در اصفهان با مقرون به صر

سقف خانه یا محل کار خود را در اصفهان با سازه مدرن سقف کشسان قابل ارائه در اصفهان کشسان زینت ببخشید . فضای کم نور راهروها یا آپارتمانهایی با فضاهای محدود و بسته را با سقف کشسان با قابلیت عبور نور روشن و زنده سازید .
اصفهان کشسان با ارائه صدها طرح شکیل و باکیفیت سقف کشسان با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت آماده ارائه کلیه خدمات در زمینه طراحی داخلی ساختمان میباشد .
این شرکت با بهره مندی از دستگاههای پیشرفته چاپ و کادر مجرب و آموزش دیده خود قادر به چاپ و اجرای زیباترین سقف های کشسان با صدها طرح شکیل و خیره کننده یا حتی طرح پیشنهادی شما در ابعاد مختلف میباشد .
سقف کشسان با ویژگیهایی نظیر قابلیت عبور نور ، سبکی وزن نسبت به تایل های گچی و PVC ، قابلیت شستشوی آسان ، ضد گرد و غبار ، غیر قابل اشتعال و آنتی باکتریال ، قابلیت جابجایی آسان ، امکان استفاده حتی در فضاهای مرطوب نظیر سوناها ، استخرها ، حمام و سرویس های بهداشتی ، قیمت ارزان و... یکی از پرطرفدارترین سازه ها در طراحی داخلی ساختمان است .
برای مشاهده طرحها و نقش های زیبای سقف کشسان و سفارش آن کافیست در اصفهان از یکی از مجربترین مجریان سازه های مدرن " اصفهان کشسان " یاری بخواهید . تماس با شماره های این شرکت و یا مراجعه به وب سایت آن راههای تماس با اصفهان کشسان میباشد .


آگهی دهنده: اصفهان کشسان
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان اصفهان - اصفهان - دكوراسيون در اصفهان
آدرس: اصفهان - خیابان شیخ مفید - مجتمع پاسارگاد - نبش فرعی 5, واحد شماره 10
قیمت: تماس بگیرید
به روز شده در:۱۳۹۷/۳/۳۱
بازدید: 411 بار
ایمیل: